–"For å lykkes som leder må du ha full kontroll på økonomien, klippetro på det du gjør og ikke gi opp selv om det kan være tøft i visse perioder", sier daglig leder Parminder Vadsten i et intervju med Aftenposten. Foto: FOTO: Ingar Storfjell (Aftenposten)
Effektiv og direkte kommunikasjon
Alltid fokus på kunden
Vi setter alltid kunden i sentrum, og vi mener at personlig kundeservice veier tyngst i forretningssamarbeid. Vi jobber ut i fra holdningen om at fornøyde kunder er kunder som kommer tilbake. Vi husker hvem det er som ringer, og og setter etterrettlighet i høysetet.
Mindre frem og tilbake med gode rutiner
Vi har også tilrettelagt det slik, at du hele tiden har oversikt over arbeidstakernes tidsbruk, tilgjengelighet og progresjon.
Omtale i pressen
Daglig leder i Bemanning AS sier i et intervju med Aftenposten Oktober 2015, at hun går inn for å opptre bestemt og tydelig slik at det ikke oppstår noen misforståelser. – Egentlig er jeg er en lystig og pratsom person, men ute på byggeplassen er jeg mer alvorlig – mer firkanta på et vis, forteller Vadsten. Noe av "primingen" har hun fått ved at det å stort sett er menn som ansettes i hennes firma, og da særlig utenlandske. Lang erfaring med utenlandsk arbeidskraft kommer garantert kundene til gode. Videre forteller Vadsten at hun legger vekt på å gi skikkelig informasjon, slik at alle vet hva som forventes av dem.
Du kan lese hele intervjuet via denne linken